søndag den 30. september 2012

Jeg føler mig rig.... på en måde....

Jeg fandt min nøgle til min sparegris.... det var en ko, men alligevel.. så låste jeg den op også begyndte jeg at tælle penge. Jeg kedte mig lidt, men jeg vil også gerne vide hvor meget jeg havde i den. Til min store overraskelse havde jeg faktisk ret meget i den. Jeg talte også min ene 50-seddel med i det. Da jeg var færdig med at lægge det sammen, så talte jeg det også sammen med det jeg har på min konto. Kæææft jeg fik et chok, da jeg så hvor mange penge jeg har! Jeg har lidt over 1000 kr, og det er jeg faktisk meget stolt af, at jeg har sparet så meget sammen. Jeg venter lidt med at bruge dem, indtil jeg har fået mit hævekort, som jeg fortalte jer om i forrige indslag.
Jeg har faktisk ÈN ting jeg gerne vil købe, snart, måske i næste måned... eller den kommer først i næste måned, så kan først købe den der.

Jeg vil købe det nyeste Sims 3 spil! Ja, jeg er en Sims-freak, hvis i ikke selv kunne regne den ud, hehe, men i hvertfald... spillet hedder Sims 3 Årstider og det vil jeg bare have. Jeg overvejer også at købe nogle andre, men det kommer an på, om jeg gider have andre. Jeg har faktisk kun ÈN familie, på mit Sims, men det er også fordi, jeg ikke kan klare at have flere lige nu, for jeg prøver at nå mit mål: At få mit Sims barn til at gennemføre HEEELE sit liv.
Smid gerne en kommentar med jeres yndlingsspil.

"En rigtig ven, kan se
tårer bag smilet."

TIL ALLE JER DER BOR I HOLSTEBRO.I dag er der halv pris på alt i Scala Holstebro, hvis i bestiller forud, eller sådan noget. Du kan se Ted, Den Skaldede Frisør og mange andre gode film i dag, så det vil jeg anbefale.
Nu håber jeg i vil tage imod tilbudet og smutte ned og se nogle gode film, til halv pris. Jeg håber VIRKELIG i tager imod det her tilbud, hehe.

Den 15. okober, kommer der fire komikere ned til Scala. Kan ikke huske hvem det er, men det er nogle gode komikere. Det skal lige siges at jeg kommer, og jeg sidder på række 8, eller rækken ved midtergangen kan jeg vil også godt sige. Jeg ELSKER komik, og derfor er jeg glad for at jeg kan komme ned og se mere komik. Har jo allerede set Simon Talbot i år, nu skal jeg også se ANDRE gode komikere.. yaaay! Jeg glæder mig allerede, tihi..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar